Факултет за драмски уметности - Скопје
Архивирање и дигитализирање на факултетската меморија
ФДУ - Скопје
Архивирање и дигитализирање на факултетската меморија
Предавања
На Факултетот за драмски уметности - Скопје во периодот од 1995 до 2019 год. се одржале вкупно 50 предавања од надворешни наставници.
Во следната табела се прикажани податоци за одржаните предавања.
ID | Име и презиме | Наслов | Година |
---|---|---|---|
1 | проф. Никола Саварезе | Театарска антропологија | 1995 |
2 | проф. Никола Саварезе | Претставување на Один театар | 1995 |
3 | проф. Мируше Хоџа | Транскултурализмот во Один театар на Е. Барба | 1995 |
4 | проф. Георге Иваску | Неконвенционална комуникација и говор на телото | 2001 |
5 | проф. Владимир Јефтовиќ | Моќта и употребата на импровизацијата | 2001 |
6 | проф. Златко Павлов | Ритамот на тишината | 2001 |
7 | проф. Андреа Вулпе | Целосна инволвираност на сцена | 2001 |
8 | проф. Ивана Легати | Поезијата, тој убав збор | 2002 |
9 | проф. Гордана Мариќ | Несфатливиот систем на глума | 2002 |
10 | проф. Александар Илиев | Неговорен театар - уметност без граници | 2002 |
11 | проф. Андреа Вулпе | Спортски театар | 2002 |
12 | проф. Василис Лагос | Акторионес театарска лабораторија Практичен пристап кон умерноста на епското | 2003 |
13 | проф. Бренд Крефнер | Дигитално проширениот поглед во кинематографијата | 2004 |
14 | проф. Бетина Тури-Остхајм | Серија на вежби со која се совладува спонтаната реакција и бидувањето на сцена од почетници до напредни студенти | 2004 |
15 | проф. Роксана Колкегар | Танцов театар во Шекспировите сцени | 2006 |
16 | проф. Рајнхард Винтер и проф. Лудвиг Карке | Глумата е одраз на животот | 2006 |
17 | проф. Роксана Колкегар | Танцов театар во Шекспировите сцени | 2006 |
18 | проф. Драган Петковиќ | Жанрот и импровизацијата | 2006 |
19 | проф. Ирена Мичијавиќ-Родиќ | Структура на глумачките работи | 2007 |
20 | проф. Штефи Хофер | Зборување со гестикулации | 2007 |
21 | проф. Кристијан Вагнер | Разликата меѓу филмското и театарското актерство | 2007 |
22 | проф. Дејвид Адамс и проф. Кевин Луис | Театарот во Велс | 2007 |
23 | проф. Ѓерѓ Џувани | Помеѓу кино, телевизија и театар | 2007 |
24 | проф. Мерилин Леконт | Спецификите на Велс театарот | 2008 |
25 | проф. Симон Шлингласер | Говорот како изразно средство | 2008 |
26 | проф. Кевин Луи | Шекспир театар | 2008 |
27 | проф. Симон Шлингласер | Практични вежби по сценски говор, прв и втор дел | 2009 |
28 | проф. Мери Марес Аве | Назад кон еден/ Холивуд зад сцена | 2010 |
29 | проф. Емилија Стоева | Симбиозисот меѓу ХД и и 35мм филм | 2011 |
30 | проф. Борис Остан | Комедија дел арте и телото на актерот | 2011 |
31 | проф. Симон Шлингласер | Работа со глас и интерференција со телото | 2011 |
32 | Данте Спиноти | 2011 | |
33 | Јошико Чума | Телото зборува | 2011 |
34 | проф. Бјорн Меидал | Зошто Стриндберг? | 2012 |
35 | проф. Бесим Реџај | Стриндберг во албанската култура-театар | 2012 |
36 | проф. Бјорн Меидал | За Пеликанот | 2012 |
37 | Авнер Еисенберг | 2012 | |
38 | проф. Наум Пановски | Идеи за театарот, општеството, културата, и сајбер-просторот | 2013 |
39 | Клаудио Губитоси | Директор на Џифони филм фестивал, гостување | 2013 |
40 | Влатко Стефановски | Музиката во филмот | 2013 |
41 | проф. Драган Шлиша | Color grading, digital cinema packaging | 2015 |
42 | Андрија Зафрановиќ | Монтажа во филмот | 2016 |
43 | Милчо Манчевски | 2017 | |
44 | Рајко Грлиќ | Режија на игран филм | 2017 |
45 | Хасан Зафировиќ | Карел Чапек | 2018 |
46 | Лордан Зафрановиќ | За филмот, вистината и достоинството | 2018 |
47 | Проф. Мирослава Хортенска | Новиот „Хамлет“ е црн – за последниот прочит на Питер Брук на Шекспировата трагедија; „Носорозите“ на Јонеско во режија на Боб Вилсон, во Романија; Харолд Пинтер во Бугарија; | 2018 |
48 | Хајнц Херманс | Краток филм и едитирање | 2019 |
49 | Јарослав Шода | „Feature film structure, sequence structure, scene structure. Key structure points and how to visualise them for maximum impact on the audience.” | 2019 |
50 | Билјана Гарванлиева | Документарен филм |