Факултет за драмски уметности - Скопје
Архивирање и дигитализирање на факултетската меморија
ФДУ - Скопје
Архивирање и дигитализирање на факултетската меморија
Втор циклус студии - Трудови
На Факултетот за драмски уметности - Скопје евидентирани се вкупно 59 трудови во втор циклус на студии.
Во следната табела се прикажани податоци за евидентираните трудови.
ID | Наслов на труд | Наслов | Студент | Професор | Катедра | Датум | Детали |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Драматургија на класичното балетско творештво | Соња Здравкова-Џепароска | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 23.5.2003 | ||
2 | Сценографијата како визуелна уметност детерминирана во просторот и времето | Љупчо Јованов | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 29.5.2003 | ||
3 | Македонски постмодерен театар | Ана Стојаноска | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 26.12.2003 | ||
4 | Театар во празното | Сашо Тасевски | ред. проф. д-р Небојша Вилиќ | Театрологија | 29.12.2003 | ||
5 | Театарската престава во телевизискиот медиум | Соња Јаќоска-Самарџиева | ред. проф. д-р Нада Петковска | Театрологија | 16.1.2006 | ||
6 | Репертоарската политика на Народниот театар – Битола | Кристина Христова-Николова | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 28.12.2006 | ||
7 | Актерска игра во XX век | Сузана Киранџиска | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 28.11.2008 | ||
8 | Структура на театарскиот говор | Роберт Велјановски | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 12.5.2010 | ||
9 | Чехов на сцената во Македонија во периодот 1945-2010 | Нелко Нелковски | ред. проф. д-р Нада Петковска | Театрологија | 6.4.2011 | ||
10 | Постмодерниот македонски театар во сооднос со митот | Владимир Јачев | ред. проф. д-р Нада Петковска | Театрологија | 7.4.2011 | ||
11 | Од текст до претстава – метод на реконструкција | Александра Бошковска | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 8.4.2011 | ||
12 | Трагедијата на репертоарот на НУ Турски театар – Скопје во првата половина на осмата декада од 20 век | Ердоан Максут | ред. проф. д-р Нада Петковска | Театрологија | 11.4.2011 | ||
13 | Проблемот на филмската дистрибуција во Република Македонија | Татјана Ќурчиноска-Пепељугоска | ред. проф. Мартин Панчевски | Продукција | 16.9.2011 | ||
14 | Менаџмент и продукциски елементи на студентските средби Скомрахи | Владимир Василевски | ред. проф. Мартин Панчевски | Продукција | 7.10.2011 | ||
15 | Менаџмент во театарот во Македонија во услови на рестриктивни буџети | Мери Георгиевска | ред. проф. Мартин Панчевски | Продукција | 7.10.2011 | ||
21 | Примена на медуза - стратегијата во претставата Калигула од Албер Ками, Народен театар „Војдан Чернодрински“ - Прилеп | Калигула (претстава) | Зоја Бузалковска | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 4.4.2012 | |
22 | Карактеристиките на македонските телевизиски серии за деца | Патување со рабробус (епизода од серија за деца) | Кузман Кузмановски | Филмска и ТВ режија | 5.4.2012 | теориски труд и епизода од серија за деца, дело на авторот - прилог кон трудот | |
23 | Драмската едукација и методологија во работата со деца од седум до седумнаесет годишна возраст | Магдалена Ризова-Черних | ред. проф. д-р Јелена Лужина | Театрологија | 30.5.2012 | ||
25 | Стихот во Орестија на грчки, македонски и англиски јазик и неговата сценска изведба | Орестија - монолози (претстава) | Никола Настоски | ред. проф. Владимир Милчин | Актерска игра | 11.6.2012 | |
28 | Филмската монтажа како аудиовизуелна естетска компонента преку документарното творештво на Владимир Блажевски | Снежана Младеновска-Анѓелков | ред. проф. Димитар Грбевски | Монтажата како аудиовизуелно естетско поимање | 5.12.2012 | ||
31 | Споредбата на ликот на Филоктет во истоимената драма на Софокле и Хајнер Милер | Филоктет (претстава) | Рамадани Хисмет | ред. проф. Владимир Милчин | Актерска игра | 30.4.2013 | |
32 | Компаративна анализа на студиско и теренско телевизиско снимање | Владимир Димески | ред. проф. Апостол Трпески | Филмско и електронско снимање | 30.5.2013 | ||
33 | Средби на академиите во БиХ - организациона структура | Русмир Ефендиќ | ред. проф. Мартин Панчевски | Продукција | 3.10.2013 | ||
34 | Актерскиот пристап во градењето на ликот Роберто Зуко во театар филм | Сабедин Сељмани | ред. проф. Јорданчо Чеврески | Актерска игра | 24.10.2013 | ||
36 | Паралелните дејствија и нивните поимања во филмот, литературата, музиката и сликарството | Олгица Поцкова | ред. проф. Димитар Грбевски | Монтажата како аудиовизуелно естетско поимање | 9.1.2014 | ||
37 | Евридика - испитување на поетиката на просторот во претставата Евридика од Сара Рул | Евридика (претстава) | Нина Николиќ | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 5.2.2014 | |
38 | Филмска фотографија во стилот на седумдесеттите - Епизодист - краток игран филм | Епизодист (краток игран филм) | Душан Карадалевски | ред. проф. Апостол Трпески | Филмско и електронско снимање | 20.2.2014 | краток игран филм |
39 | Примена на медуза - стратегијата во претставата Зборувате ли австралиски од Угљеша Шајтинац - театарот во Крушевац | Снежана Удицки | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 28.2.2014 | ||
40 | F1RM4 - претстава (Третманот на категоријата време во претставата F1RM4 виден преку Ајншајновите соништа на Алан Лајтман | F1RM4 (претстава) | Нела Витошевиќ | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 26.3.2014 | |
41 | Носталгија за носталгијата - примена и експериментирање со медуза - стратегија во авторска претстава | Носталгија за носталгијата (претстава) | Јане Спасиќ | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 16.6.2014 | |
42 | Камен - претстава (ослободување на идентитетот преку разрешување на семејниот мит) | Камен (претстава) | Билге Тунџер | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 16.6.2014 | |
43 | Влијанието на документарниот филм врз јавноста | Ратомир Цениќ | ред. проф. д-р Антонио Митриќески | Филмска и ТВ режија | 17.6.2014 | ||
44 | Естетската функција на филмската музика и звучните ефекти во монтажата на филмот | Бранко Вељановски | ред. проф. Димитар Грбевски | Монтажата како аудиовизуелно естетско поимање | 18.6.2014 | ||
45 | Филмска фотографија во нестандардна сценографија - Балканот не е мртов - целовечерен игран филм | Дејан Димески | ред. проф. Апостол Трпески | Филмско и електронско снимање | 24.9.2014 | ||
46 | Музиката и езерото - движењето на камерата и фотоколоритните аспекти во документарно - играната форма | Музиката и езерото (филм) | Бесфорт Имами | ред. проф. Апостол Трпески | Филмско и електронско снимање | 25.11.2014 | |
47 | Претставата Сомнително лице - актуелизација и осовременување на драмата | Сомнително лице (претстава) | Бесфорт Идризи | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 27.11.2014 | |
48 | Продукција на неконвенционална уметничка форма Виктор и Викторија - пантомима | Сибел Јакуповиќ | ред. проф. Мартин Панчевски | Продукција | 16.12.2014 | ||
49 | Бог на масакрот - претстава (примена на режисерскиот метод на Кејти Мичел) | Бог на масакрот (претстава) | Жаклина Петровска | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 15.1.2015 | |
50 | Аудиенција - претстава (режисерско читање) | Аудиенција (претстава) | Димитрија Доксевски | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 15.1.2015 | |
51 | Пипи Долгиот Чорап - претстава (режисерско читање) | Пипи Долгиот Чорап (претстава) | Драгана Милошевски-Попова | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 22.1.2015 | |
52 | Трансмедија - продукција на уметничко дело | Анета Лешниковска | ред. проф. Мартин Панчевски | Продукција | 3.3.2015 | ||
53 | Уривање на Ајфеловата кула - претстава (Политичкиот театар наспроти исламот во Косово) | Уривање на Ајфеловата кула (претстава) | Незирај Бљерта | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 6.4.2015 | |
55 | Мојата артистичка реализација на ликот Калигула од Алберт Ками | Калигула (претстава) | Александар Степанулески | ред. проф. м-р Зоја Бузалковска | Актерска игра | 8.6.2015 | |
56 | Игран филм Соба со пијано - визуелен дизајн. Кинематографскиот пристап во креирање на различни визуелни изрази на еден филмски сет | Соба со пијано (филм) | Томи Салковски | ред. проф. Апостол Трпески | Филмско и електронско снимање | 3.7.2015 | |
57 | Една поинаква Аљаска - реконцептуализација на претставата | Флутра Зуми | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 3.7.2015 | ||
58 | Неверство од Харолд Пинтер - глумецот како режисер во претставата | Неверство (претстава) | Горан Шушлиќ | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 5.7.2015 | |
59 | Анализа на свесните и несвесни механизми на терор, кај ликовите и ситуациите во драмата Тероризам од браќата Пресњаков | Тероризам (претстава) | Јордан Симонов | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 6.7.2015 | |
60 | Мистерија Буфо - претстава - потрага по изгубената земја | Мистерија Буфо (претстава) | Александар Поповски | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 12.7.2015 | |
61 | Неверство - претстава, со Балрум танците до артикулација на скриените емоции на ликовите | Неверство (претстава) | Влатко Павловски | ред. проф. Слободан Унковски | Театарска режија | 9.6.2016 | |
62 | Примена на медузата - стратегијата на Слободан Унковски во работата на претставата Кандило во розариумот на Тихомир М. Стевановиќ | Кандило во розариумот (претстава) | Горан Дамјанац | ред. проф. м-р Зоја Бузалковска | Театарска режија | 26.12.2016 | |
63 | Режисерски специфики и методологии на актерската изведба во филм | Саша Станишиќ | ред. проф. д-р Антонио Митриќески | Филмска и ТВ режија | 6.2.2017 | ||
64 | Влијанието на технологијата врз развојот на филмската уметност | Даниел Велјановски | ред. проф. м-р Лазар Секуловски | Монтажата како аудиовизуелно естетско поимање | 9.6.2017 | ||
65 | Градење на конкурентската предност во македонската филмска продукција | Илија Циривири | ред. проф. д-р Игор Вецовски | Продукција | 16.6.2017 | ||
66 | Работата со актер аматер и актер професионалец во претставата Аудиенција од Вацлав Хавел | Мирослав Петковиќ | ред. проф. м-р Зоја Бузалковска | Театарска режија | 3.10.2017 | ||
67 | Преспав - создавање на комични карактери за македонска телевизиска ситком-серија | Сашо Кокаланов | ред. проф. д-р Сашко Насев | Филмско и ТВ сценарио | 23.3.2018 | ||
68 | Потенцијалите на жанрот крими - драма преку сценариото за игран филм Се викам Слобода | Се викам Слобода (сценарио) | Стефан Марковски | ред. проф. д-р Сашко Насев | Филмско и ТВ сценарио | 16.10.2018 | |
69 | Влијанието на филмската монтажа врз реалноста на актерската игра во игран филм | Милан Тоциновски | ред. проф. м-р Лазар Секуловски | Монтажата како аудиовизуелно естетско поимање | 21.2.2019 | ||
70 | 70-тите години на XX век во Македонската драма и театар | Христина Цветаноска | ред. проф. д-р Ана Стојаноска | Театрологија | 22.10.2019 | ||
71 | Двоен актерски пристап при градење и изведба на лик, по системите на Станиславски и Мејерхољд | Ангелчо Илиевски | ред. проф. д-р Сузана Киранџиска | Актерска игра | 2.12.2019 |